Helgen

publicerat i Allmänt
Har haft en underbar helg, då jag bara har tagit vara på mig själv och gjort det jag bara vill göra! I fredags låg jag bara i sängen hela dagen och men släpade ut pruttrick på en promenad. Sedan kollade vi bara på film resten av kvällen typ.

På lördagen kom syrran och morsan förbi. Vi drack lite vin och pratade. Var så roligt att bara få umgås med dem två, så vi tog igen mycket. Igår (söndags) låg jag halvt död i sängen och käkade gotta;P


Idag har jag jobbat 7-16, käkade helgens rester ( tacos ) och varit på en timmes promenad. I morgon ska jag upp tidigt och träna tänkte jag. Har ju varit förkyld hur länge som helst, så det har inte blivit nån träning alls typ på nån vecka. Så vi får se hur det går i morgon, lär väl kännas att det var ett tag sedan antar jag!


Här kommer lite bilder sen i lördags: )

 
 
klippte syrran<3
 

 
 

Kommentera inlägget här :