underbar dag

publicerat i Allmänt
Kan inte räkna sist jag hade så härligt som jag haft det idag. Åkte till utansjö vid ett tiden idag och tillbringade hela dagen plus kvällen med Carro och Ante. Patrick kom dit efter han slutade jobba vid 18 tiden. Vi har solat, badat, grillat och sedan avslutade vi kvällen att åka motorbåt ut i mörtsjön för att fiska lite.

Tyvärr blev det ingen fisk för någon av oss:( Fiskarna låg väl och sov eller nått:P
Men hur som helst har dagen/kvällen varit jätte trevlig! SKa dock upp om typ 6 timmar för jobb. Men jag jobbar bara till 13 som tur är!:) Eter jobbet blir det träning, får jag hoppas, om jag inte är för trött dvs. Men jag ska försöka pallra mig dit iaf!


Längtar redan tillbaka till carros föräldra hem! Vi  ska iaf fira midsommarafton där, så då hoppas jag på fin väder och massa bad och solning!! :)



Här kommer bilder som jag knäppt idag i utansjö:)




Kommentera inlägget här :