Hej..

publicerat i Allmänt
NÅgon som haft funderingar på stypa sitt husdjur? Fan vad grymt det där lät. Men menar det inte bokstavligt. Min lilla Doris bara kacklar hela tiden, det låter inte gulligt längre. Detta börjarde hon med när Morgan dog. Tror nog hon ropar på honom elller nått! Men i vilket fall så är det sjuuuukt enoying! Ända sättet att få tyst på henne är att slänga en filt över. Men hur skjysst är inte det?

Jag gillar min lilla fågel. Älskar att pyssla och greja. Men hennes tjut gör mig Tokig!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma - Barbaemma:

Du verkar vara den enda som vill veta, och du vet dessutom allt som finns med på listan. Så jag tror jag slopar den faktiskt, känns dumt att skämma ut sig i onödan. :P

Jag tror att Doris vill ha en kompis, köp en liten farbror åt henne så slutar hon nog tjöta så jävligt. :)

Kommentera inlägget här :