underbara sol!

publicerat i Allmänt
Jag älskar verkligen detta vårväder!:) Var nyss ute på en skön liten promenad. Har hunnit med städat lite här hemma också! Men det skulle behövas grov städas riktigt! Och slänga en massa skräp som bara ligger och dammar! Men det får jag ta när jag får lite mer hjälp här hemma.

Idag händer det inte så mkt. Inte mer än vad jag brukar göra, Söka lite jobb och laga mat till mannen i huset! Jo jag vet jag har blivit en riktig hemma fru!:P Men vad gör man inte för dom man älskar.....


Han ska få potatis och köttbullar!:) Det är grejer de!:P

Äh fy fan vad tråkigt detta inlägget blev. Skriver när jag har nå mer vettigt att komma med! PUss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma - Barbaemma:

Haha, ja det var den bilden. Snacka fyllehattar vi va. :P

Kommentera inlägget här :