Vet inte alla vart jag ska börja.........

publicerat i Allmänt
Nu ligger jag nere på djupaste botten igen.... Allt bara skiter sig i mitt liv. Jag fortsätter göra saker som jag säger att jag aldrig ska göra igen, så som limma fast hårförlängning i mitt hår. Tog ut det nu och jag lovar, det är lim i hela jävla håret. Och det går inte bort hur mkt jag än sliter och drar i det. Och det blir inte bättre för att jag har blont hår heller, för att limmet är svart. Jag vill bara gråta., har så jävla mkt frustration. Blivit av med jobbet som jag älskade att gå till varje dag. Kan det komma mer oturheter...`??! Ok, det är inte otur gällande mitt hår, det är bara ren dumhet. Detta är 3e gången jag köper löshår med lim. Och jag har sagt båda gångerna att jag inte ska göra det igen..... Förstår fan inte alls hur jag tänker ibland?!

Jag har 3 lönsingar på detta...

1: Raka av mig håret
2: Låta det sitta i och se ut som ett fågelbo i håret.
3: Försöka slita ut det med inpackningar.


Men 3e lösningen kommer göra så att jag inte har nått hår kvar ändå. Så jag överväger starkt på ta fram trimmern och raka av mig håret.........

Vill Bara vakna ur denna jävla mardröm...... Och JA jag tycker jävligt synd om mig själv!
Synd att jag inte kan tänka!!!!


Nä nu ska jag raka av skiten.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma - Barbaemma:

Köp en snygg mössa som du "flyttar in i" tills skiten gett med sig :P

Kommentera inlägget här :