ang soffan

publicerat i Allmänt
Var ju in i butiken för att beställa soffan! Är sjukt nöjd med den och det ska bli den! Men dom hade inga i lager just nu men jag väntar några veckor ändå! Så kan jag köpa till andra saker istället och göra iordning! :)Vecka 43 eller nått sånt skulle den vara inne! Men den som väntar på någonting gott väntar aldrig för länge sägs det ju ;)
Kanske ska köpa nya hyllor på ikea ;) Så ska höra med kicki om hon kan tipsa om något eftersom hon jobbar där ;)
Beställde aldrig fotöljen heller eftersom den inte fanns i samma färg som soffan! Men det får vara. Man kan inte köpa allt ! Så är det ju.
Ingenting speciellt händer just nu! Ska städa lite eftersom det ligger kläder överallt! Det är också något jag måste ta tag i! Har så dåliga garderober!  Så det slutar alltid med att när man ska ha någonting där ifrån så drar man ut allting och sen hamnar sedan överallt i lägenheten! Suck. Men det får jag ta tag i längre fram!
Nä nu ska jag göra någon nytta ist för att sitta här och slamsa runt

Kommentera inlägget här :