blä

publicerat i Allmänt
Ja, jag är sjuk.... Känner mig döds sjuk också. Feber ,mens värk och det värsta är att jag har så hysteriskt ont i kroppen! Mest i benen. Kan knappt gå och om jag gör det så känns det som att jag ska ramla ihop. Är trött fast jag sovit hela dagen. Jag gillar inte att vara sjuk!
Sen så skulle jag jobbat i älandsbro i natt. Har sökt efter något nummer man kan nå dom på, tror jag provat ringa 4 eller 5 st nummer. Men inget svar. Men sån tur är så var det bara intro inatt. Så dom står ju inte utan personal. Men det känns så dumt. Dom lär ju tro att jag bara skitit i att komma. Och det ser inte så bra ut! =(
Men det är ju inte mitt fel? Ska prata med min chef på härnögården om detta. Så hon inte tror att jag skitit i att gå på jobb!
Jobbar ju hellre på Härnögården om jag ska vara ärlig. Och det är inte svårt för mig att ta mig dit heller.
TRååååk.
Annars då? Inte alls mycket händer runt i kring. Jag bara ligger i denna jävla säng dag ut dag in. Måste ta och skaffa mig ett liv utanför mitt jobb! Men snart börjar skolan!
Tur att jag sa det. Ska ringa skolan i morgon ang när jag ska börja eftersom jag inte fått något brev än om den informationen!
Aja.
nu signar jag ut, Slut!

Kommentera inlägget här :