Dessa tjejer går inte ens att beskriva med ord...

publicerat i Allmänt
Men jag kan ju iaf försöka!


Emilia - Jag har inte känt dig så speciellt länge! Första gången vi träffades var på Natalys inflyttningsfest!
Det var som att vi känt varandra hela livet! Och sen dess har vi kontakt nästan varje dag! Är jätte tacksam för att jag träffat dig! Du är så snäll mot alla! Det är nog våra likheter att vi vill tillfredställa andra och glömma bort sig själv ibland! Tänk på att du är en fin människa och bry dig inte om vad andra säger. För det är bara du som vet vem du är ingen annan! ;)


Kristin - Jag lärde känna dig via en kompis! Tyckte du var så cool och ville lära känna dig bättre! Och nu har vi känt varandra över 4 år! Du är en sån stark kvinna! Du kör ditt eget race och bryr dig inte om vad andra säger! Du bryr dig om alla! Kanske lite för väl ibland. Man ska inte lita på alla. Men fortsätt som du gör för du kommer bli en framgångsrik människa med många bollar i luften. Det är som jag alltid sagt! Du kommer bli Sveriges President! Du betyder .


Jessica - Min lilla Bajonk! Vad skulle jag ta mig till utan dig! Vi har haft så himla roligt tillsammans. Gråtit och skrattat ,bråkat . Ja säg något vi inte gjort! Nu när du flyttat till sthlm så ses vi ju inte så ofta! Men jag vet ju var jag har dig . Och det är det som är skönt! Vi behöver inte prata med varandra 10 ggr i månaden för att veta att vi är kompisar! =) Du är en snäll själ du gumman! Och jag önskar dig all lycka i ditt liv! Beundrar dig så mycket som vågar flytta till en annan stad helt själv och skaffa jobb, få lägenhet . Ja du är duktig! =) Önskar jag hade den egenskapen -  att tro på sig själv! Keep on going girl! ;)


Julia - Som jag känt sen barn ben! Vad har jag och säga om dig! Du är den mest fantastiska människa på jorden! Du bryr dig inte vad alla säger och gör och du kör ditt eget race! Det är samma sak med dig , vi har inte heller kontakt varje dag. Men vi vet att vi är vänner ändå! Du kan ringa mig ibland och bara höra hur jag mår! Och du ska veta att det betyder så mycket! Bara en sån sak kan få mig på bra humör!  Du är en fin tjej och fortsätt vara som du är! Det kommer du långt på!


Rebecca - Min Powerstar! Känt dig sååå länge jag kan minnas! Du bor 100 mil ifrån mig och det svider i mitt hjärta! Ibland brukar jag fantisera att jag hade vingar och flög till dig! Du är en sån bra vän. Och rättvis! Du låter inte någon göra dig ledsen. För dom människorna klipper du av så lätt! Du är så stark och du visar verkligen att det är du som bestämmer! Du är en självständing person klarar dig i alla väder! Du är en person som alltid har en plats i mitt hjärta! Jag kommer alltid ställa upp för dig och Charlie! Ni betyder allt! Älskar dig!

Emma - Min svägerska och min bästa vän! Vad skulle jag göra utan dig? Du är fantastisk vän och mamma! Du bryr dig om din familj! Och det är jätte bra! Men glöm inte dig själv för guds skull! Du vill vara alla till lags så du glömmer dig själv! Unna dig något lite oftare! Du förtjänar det!  :)



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma - Barbaemma:

Naaaawww, va fint sagt av dig gumman! =)

Jag lovar att jag ska ta hand om mig och unna mig saker lite oftare....typ när barnen är 27 och jag blivit svinrik. ;P

2:a kommentar, skriven , av EMILIA DIVEBY:

men gullrumpa, vad glad jag blir. Det där behövde jag verkligen höra just nu. Tack för att du är du och jag är så glad jag lärt känna dig, du är underbar! <3

3:e kommentar, skriven , av Kristin:

Åh vad fint skrivet :) min lilla bridget jones :D Så söt klumpig men med världens varmaste hjärta!!!

Kommentera inlägget här :