Feeling not so well! :(

publicerat i Allmänt
Usch, jag bara sover och sover. Vaknade nu halv 3 på eftermiddagen! Det är inte normalt att sova över 12 timmar. Sen har jag ju sovit även lite på dagen igår. Känner mig jätte utmattad=( Har ringt sjukhuset nu för bokning av tid. Måste göra en hälsokontroll. För någonting står inte rätt till!
Det gör iaf inte lika ont benen idag. Men har ist ont i halsen. Jag vet att jag är lite hypokondrisk av mig. Men det är väl lika bra att göra alla tester för det jag är orolig över , än att gå runt och ha ångest över det.
Aja, dom ringer väl när som helst! Återkommer senare!
Stjärt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anja:

Du har nog bara en liten förkyldning på G anna :) men ja, det är sant att det är bättre att vara mer säker än vara osäker

Kommentera inlägget här :