Fredag

publicerat i Allmänt
Ja som sagt Daniel är i sthlm och jag är ensam hemma! Det är skönt nån dag men jag vet inte. Jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt! Vill jämt ha folk runt om mig! Men det kan ju inte vara en dålig sak. Är bara en social människa! Skulle nog bli tokig om jag skulle bo själv!
Just nu gör jag inte så mycket. Har gjort massa ärenden idag som synundersöking - Och det gick ju bra men jag har fått jävligt dålig syn sen sist jag var där! Kan det bli mer dåligt? Slutar väl kanske med att jag blir blind när jag fyllt 40.  Aja jag lever iaf och det är huvudsaken!
Skickade iväg mina csn papper nyss så om 2 veckor får jag 8000 kr till . Så jävla näääjs!  ;)
Snart kommer flickorna hem från Turkland! Har haft så sjukt tråkigt när dom varit borta! Men Milia kanske kommer till mig i morgon om jag inte ska jobba :D
Hoppas! Det blir nog några glas vin !:P 2 veckor sen nu sent sist!
Juste köpte en ny tröja idag på Vero Moda ! ap snygg ! Synd bara att jag har så mkt kurvor på kroppen! Men det ska bort inom kort :)

Kommentera inlägget här :