Godmorgon!

publicerat i Allmänt
Ja, jag vaknade ju nyss. Känns inte som att det gör någonting eftersom jag ska jobba natt nu 2 nätter. Sen 4 nätter nästa vecka. Blir bara jobbigt när man måste hålla på vända tillbaka dygnet hela tiden!
Iaf när jag vaknade så hade jag jätte ont på kinden. Och det visade sig att det har ploppat upp en feeeeeet finne. Fy fan vad ont den gör! Kan heller inte klämma den=(
haha trevligt samtalsämne! Men va fasen då! Tips på hur man kan få bort dessa finnar ??! Är sjukt less på att få dom hela tiden!
ska ner på apoteket och höra med dom om dom kan rekomendera något!   Så jag upd lite mer senare:P
Hejs!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin Jakobsson:

Smeta på en jävla massa tandkräm! Mormor anitas bästa råd för allt som ploppar upp på kroppen ;P Vet dock inte om det funkar så bra men det ska torka ut som fan.

2:a kommentar, skriven , av Emma - Barbaemma:

Stioxyl 10 procent, men den måste man fåga efter på apoteket, den finns inte framme i hyllorna. =)

Kommentera inlägget här :