impulser

publicerat i Allmänt
Nu har jag iaf tagit mig en sväng på cykeln ner på stan! Köpte en god sallad och lite impuls köp på HM. Typiskt mig. Köper saker som jag ig inte alls behöver men som jag tycker är fint :P
Slänger upp bilderna iaf.
maskara och en rosa lyppsyl.
pyamas set med shorts och linne.
Och den gula tröjan jag har på mig på bilden.
Och en hello kitty nattlinne till min syster eftersom hon inte kan ge fan i min ;)
Visst är jag en snäll syster?:P
Och söta hello kitty strumpor. Har redan en hög av dom men det är ju aldrig fel med lite på fyllning;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eellaaa:

Åå vilka fina kläder Anna :D

Hello Kitty är så härligt! ^^

2:a kommentar, skriven , av Rosanna:

Åh kittyy! :D

3:e kommentar, skriven , av Jessica:

HEHE MAN SER DIN TUTTVÅRTA! HEHE :D

Kommentera inlägget här :