Landat....

publicerat i Allmänt
I min SKÖNA säng! Har jobbat i natt. Och det har gått hur bra som helst ! Arbetade ju med dom bästa så! :)
Har varit lite orolig så som panik ångest och smärtor i hjärtan. Men annars lugnt.
Men jag var redigt less när jag skulle ge rapport till morgonpersonalen. Jag ville ju bara komma hem så jag började ge nattens rapport och då bara surrar dom med varandra och skiter i min rapport. Sen vart jag så less så jag frågade dom om dom skulle ha någon rapport eller inte? Sur dom vart. Men va fan? Vad är det för stil liksom! Så jävla nonchalant! Vissa  vill man bara spy på!
Iaf åter till min skööööna säng:D Ska ligga här heeeela dagen. Sen blir det ett till nattpass i natt. Sen är jag ledig tills på söndag. Och då har jag 4 nätter på raken. Men det är klirr i kassan iaf! :)
Tog bild på våran tråkiga korridor som jag går omkring i 50 ggr per natt! Haha
Det är lite läskigt när det är mörkt. Då får man för sig att det ska komma någon äcklig gubbe fram =/
Sen bjuder jag en liten bild på mina hottiga arbetskläder!
retas inte för hur jag ser ut. Klockan var 4 på natten!:P
Trött och nöjd Anna på väg hem ! :D

Kommentera inlägget här :