Long time no see

publicerat i Allmänt
Förlåt för min dåliga updatering! Har inte fått tiden att räcka till alls känns det som! Jobbar på nätterna och sover på dagarna. Allt ska hinnas med.
Annars så är bra med mig! Jag lever! Nätt och jämt;P Har nyss kommit hem från ett nattpass som har gått väldigt bra! Det har varit hur lugnt som helst på jobbet. Fick dessutom jobba med 2 underbara människor också! Ena av dom hade jag aldrig träffat förut. Hon var jätte gullig och snäll. Hon erbjöd sig tom att skjutsa mig till Älandsbro på söndag eftersom jag ska jobba natt där och inte har någon möjlighet att ta mig dit. Bussarna går ju inte ens på helgerna. Nä men skit trevlig tjej måste jag säga! Det är så kul när man får träffa sådana människor. Men det är lite roligt hur man kan påverkas av andra. Vissa tål man inte alls och andra går man helt enkelt ihop med! :)
Hihihihihi
Ja just nu ligger jag i min UNDERBARA säng och njuter av att jag kan ligga här längeeee! Behöver ju inte skynda mig att somna eftersom jag är ledig i natt! Har dock ett pass i morgon! Men börjar inte förens 12 och jobbar till 20:30! SÅ det är lugna bullar !;P
Mor min kommer och hälsar på i morgon verkar det som. Hon ta hit en cykel som stått hos dom ett tag som jag har tagit beslag på. Tycker bara det är synd att det står där. Och den är ju i bra skick också! Min har ju tagit sitt sista andetag , så det passar bara bra med en ny cykel för mig! :)

Kommentera inlägget här :