Lördag

publicerat i Allmänt
Ledsen för att det blir så sena inlägg! Men jag låg och sov till halv 3 nu. Hoppas ni förstår hur jävla less jag är på att sova bort hela dagarna! =( Därför jag längtar så mycket för att plugget ska börja! Så man får någon slags rutin! Men jag tror också jag sover för många timmar som gör att jag blir så trött när jag vaknat! Önskar man hade nått man kunde göra på dagarna som är viktigt! För jag har ingenting att ta hänsyn till. Bara mitt jobb.  Jo min familj så klart. Men dom klarar ju sig själva. Vill börja träna ! Men dom håller ju på att bygga om gymmet där jag tränade förut. Så jag får vänta med det! Gillar inte promenera. Det är så tråkigt!
jaja. Ska jobba i natt iaf. Och jag ser inte fram mot det precis pga en sak som hänt på jobbet. Får tyvärr inte yttra mig om det för att det är tystnadsplikt!  Men som jag känner nu så känns det bara jobbigt att behöva gå dit. =( Hoppas natten går bra ! Och fort. Känns bara så olustigt alltihop! =/



Nä vad ska man göra ?!! Är så uttråkad! =(((((((

Kommentera inlägget här :