mat

publicerat i Allmänt
Nyss hemkommen från en mysig kväll med familjen! Nu är jag trött! Helt sjukt att jag är det eftersom jag sov till 3 idag! Men lika bra att lägga sig och sova snart för jag ska upp typ kl 10 för att jag och Daniel ska köpa soffan. Har funderat på på att köpa fotöljen ( stavas ?) som tillhör soffan! Sen massa kuddar till soffan! :) Det kommer bli super fint! =)
Nä nu ska jag borsta mina tänder och mysa ner mig i sängen med min älskade man ! :)
Här får ni lite bilder från kvällens fest!
Dom ser fan inte mumma ut! Men det var dom!  Fast jag föredrar räkor hellre.





Svärfar och Ellen



Tonny försöker förklara någonting med vet inte riktigt om har får till det?



Emma och Tonny



Nuttan



Svärmor och Dannes syster Ellen



Danne, BM och Tonny

Kommentera inlägget här :