Snyggast i bloggvärlden

publicerat i Allmänt
Är fan Kenza. Tänk om man hade sett ut som henne! Inte för att jag är missnöjd med mig själv! Jag tycker bara hon är perfekt! Hon är inte som kissie som operarar sig för att se ut som viktiora silversteth.
Kenza har en naturlig skönhet!
Jag säger inte att jag är emot folk som opererar sig! Men det finns en gräns på hur stora tuttar man har. Kissie säger själv att man bara är avensjuk på henne. Men jag är verkligen inte det. Jag är jätte nöjd med min kropp som den är. Men jag tål inte sådana bimbosar som snoffsar upp sig och skryter om sina pengar och sminkar sig som en transa!
Jag tycker att det är okej att operera sina bröst om man tex har jätte komplex för dom. Om dom är små, hängiga osv. Men Kissie hon är en wannabe.
Kenza är sig själv!

Kommentera inlägget här :