sömnig

publicerat i Allmänt
Är såååå trött=( Har sovit sen 4 i natt tror jag. Har haft jobbiga mardrömmar i natt så det känns som jag inte alls har sovit! Aja ska försöka börja dagen med en cykeltur till ica för handling av lite mat och frukt och sånt tills i natt.
Har pratat nu med skolan. Dom verkar väldigt osäkra på allting. Hatar när det är så , då man måste fiska efter svar. Har ju som sagt inte fått något brev än när jag börjar, så  nu väntar jag på ett samtal om den informationen. Sen så frågade jag min studie vägledare hur detta kommer funka. Om jag ska gå på Komvux osv. Då fick jag till svars att dom har köpt upp en plats till mig på gymnasiet. Sååå jag kommer läsa med 18 åringar i 1 1/2 år. hahaha fy fan . Tillbaka till gymnasiet igen. Tur att jag bara läser vårdämnena. Grejen att jag läser om gymnasiet eller hur man ska säga , det är för att jag valde helt fel linje när jag var 18 år. Jag gick barn och fritid. Och det var inte alls det jag ville hålla på med i framtiden. Men sedan så undrar jag, hur fan ska man veta vad man vill bli när man är 16 -17 år gammal. Jag visste inte det iaf. Jag valde mest bara för jag skulle få gå med dom man kände .
Och Undersköterska är något jag skulle kunna tänka mig och jobba med i framtiden. Men sedan är det ju inte så att jag vill fortsätta med det resten av mitt liv. Jag vill ju läsa i högskolan senare. Men just nu får jag ta en sak i taget.
Meeeeen:) Roligt ska det bli!:P Kommer vara äldst i skolan. Haha , alla kommer fråga om jag kan köpa ut cigg och alkohol. Fy fan vad jag kommer läxa upp dom! ;)
Nä nu ska jag ta mig en sväng och köpa mig mitt levebröd :)

Kommentera inlägget här :