tänka sig.....

publicerat i Allmänt
vad roligt man kan ha på jobbet. Ta än massa bilder på sig själv!
Ja, som sagt det har varit jätte lugnt inatt! Har kollat på rasmus på luffen 2 gånger och Kan du vissla Johanna.
Myst lite för mig själv och fikat. Det var inte förens vid 5-6 på morgonen det larma lite, men det var inget jobbigt det heller. Bara lite blöjj byten. Tog en temp på en farbror också eftersom han haft så hög feber.
Annars har det varit lugna gatan! :)
Klockan är nu 8 på morgonen och jag är inte trött?! Hur går detta ihop?  Nä ska väl slå på en film på datan och se om jag kan somna. Här blir det inga barn gjorda.

Apropå inga barn gjorda.  Jag fick lära mig något nytt i natt av en arbetskompis.

- Man känner sina löss. Har aldrig hört det förut! :P HAha nä nu svamlar jag bara GodNatt ! ;)


Kommentera inlägget här :