undrar ?

publicerat i Allmänt
Jag undrar över en sak! Jag vet att det är mycket ungdomar som börjat dricka och alldeles för mycket! Dom kan dricka varje dag om dom kunde och fick tillfälle för det? Jag där emot, jag har aldrig varit en som gillar att dricka. Jag är helst hemma och har mysiga hemma kvällar. Fööör jag blir så jävla bakis ? Förstår inte hur man orkar dricka 2 -3 dagar i rad bara?  Vad är det som gör att man utsätter sin kropp för sånt? Har jag blivit bakis så dricker jag inte på över en månad . Min kropp blir aldrig återställd riktigt!
Många av i min vän krets dricker för mycket och för ofta. Och det vet dom om att jag tycker. Varför inte bara ta en lugn hemma kväll istället för att gå ut och dricka sig rå full? Kommer aldrig förstå det där. Måtta var ordet! Tycker det är alkoholist  varning om man dricker 3 gånger i veckan!

Kommentera inlägget här :