zombie

publicerat i Allmänt
Precis! Jag känner mig som en levande zombie! Sover på dagarna uppe på nätterna. Ligger i sängen om jag inte är på jobbet. Så sjukt tråkigt liv. Finner inte ens tiden att umgås med mina vänner. Eller jag jag ens några kvar? Det känns som dom glider bort från mig för var ända dag som går! Och lite känns som att det är mitt fel! Men vad ska man göra? Bor man så långt bort från allt så måste man prioritera! Saknar Jessica så fruktansvärt mycket! Länge sen jag såg henne och hon bor 40 mil ifrån. Och när hon väl är här och hälsar på så blir det inte att vi ses. För att jag jobbar.. Men så är väl livet. Man kan inte få allt man vill ha!
Ligger och har lite ångest över att sommaren snart är slut. Har knappt gjort något förutom att jobba. Badat kanske tre eller fyra gånger. Och snart är det höst. Man känner det i luften redan ! Vill inte ha mörker hela dagarna! Och vill inte ha än massa snö och blöta skor! Vad är bra med vintern? inte för mig iaf. Jag åker inte skidor eller så heller. Kan inte komma på något kul med vintern alls! Bara negativa saker. Som kylan och otrevliga minnen som hände för 2 år sen. Jag vill ha sommar året runt!
En till sak som jag irriterar mig lite på är att det är den 7 augusti och har inte fått besked från skolan än när jag ska börja. Jag skickade ett mail till min studievägledare för över en vecka sedan och till svars fick jag ;
Att jag ska få ett brev hem med all sån info! Men inget har kommit än!
Nä nu ska jag ta och käka mig lite nudlar!

Ska gå ner på stan och möta min bästa vän, mitt allt ,  min kärlek ! Han kan man lita på till 100% ! Han Gör verkligen allt för mig. Han Tröstar mig när jag är ledsen, han ställer alltid upp om det är något.
Jag vill göra något för honom. Men jag vet inte vad. Köpte kläder till han igår. Men jag vill visa han att jag verkligen älskar han och det gör man väl inte med kläder. Ja jag får komma på någonting! Det är ju fredag idag. Så jag ska nog bjuda ut han på middag ikväll!

ÄLSKAR DIG MIN ÄLSKADE LILLA SKRUTT!

Kommentera inlägget här :