en upd

publicerat i Allmänt
Tänkte att jag skulle updatera min blogg nu när jag har lite tid övers. Sitter just nu på bussen hem till Härnta med Älskling! Dock ska han jobba och jag ska hem. Men jag tänkte först stanna förbi bolaget, för ikväll blir det govin med min kära vän Therese:)
Dock blir det ingen blöt kväll känner jag! Vill inte vara bakis ifall dem ringer från jobbet!
Tänkte iaf lägga in lite bilder från igår.

Jag och patrick var först på stan i sundsvall, shoppade lite och käkade på kebabcity med Jeska,Nettan och David. Efter det så åkte vi till pattes mamma och fikade lite. Och då fick jag träffa hennes bebisar Chippen och Elvis.

Men jag vart helt förälskad i Chippen. Har aldrig stött på en sån sötare och goare katt någongång! :P
Iaf, sen åkte jag och på bio för att se 3D film (Tron).






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ZarahLinnea:

Det här är första gången jag tittar in här.

Och så ser jag att du fångat min bror bredvid killen där på kortet. :P

Kommentera inlägget här :