familj

publicerat i Allmänt
har varit så avvikande sen jag började plugga.
Så himla mycket i skolan, men snar är det Jul lov! Men jag ska inte njuta av den därför att jag ska jobba hela julhelgen! Men det kommer bli en bra jul ändå. Ska fira den hos min mamma, med alla mina syskon och det är den bästa julen hittils! Utan den där jävla fitt jävlen som mamma levt ihop med i 13 år ! Tack och bock för att ni skiljt er!

Nu kommer hela vår familj att kunna vara tillsammans igen utan att någon bestämmer vem som ska vara välkommen!



Älskar hela min familj! tack för att ni finns!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma - Barbaemma:

Va skönt att dom äntligen gått ifrån varandra!



Sv: Jag tycker att han är mer lik Danne ja.. :P Föresten så heter han Theo, inte Teo. ;P

Kommentera inlägget här :