God Jul!

publicerat i Allmänt
Längesen man skrev något här! Tiden har inte alls räckt till eller så har jag bara inte orkat updaterat helt enkelt! :P
Just nu sitter jag och tar det lugnt, har varit mycket idag. Tränade 1 timme på gymmet, handlat julmat letat Bingolotter runt hela stan...

Om ni undrar vad jag ska bingolotter till så är det till ikväll; Jag och Patrick ska hem till Pattis och Peter på uppesittar kväll! :)

Ska bli roligt att träffa alla. Har aldrig träffat Pattis, så det ska bli roligt att träffa henne!:) Om ni undrar vilka alla är så är Peter strorebror till patrick och Pattis är hans flickvän. Även P syster med karl kommer också:)

Nä men det ska bli kul att spela bingolotto. Har aldrig gjort det någongång :S sjukt...

Jaja

Blir inte så mkt updatering nu under jul heller. Ska jobba hela helgen........

juste, dem ringde från jobbet idag och frågade om jag ville ha ett Vikariat. SUUUG!! Hade dem inte kunnat ringa för några månader sen?? Kan inte tacka ja eftersom jag har skola. Men jag tackade ja bara under jullovet så det är ju alltid någonting :)


Nä vad flummigt inlägget vart känner jag! Hoppas ni förstår endå!

GODJUL alla mina vänner <3

Kommentera inlägget här :