hej hej hej

publicerat i Allmänt
Godafton i denna vinterkyla!

Tänkte skriva nån rad eller två. Har verkligen mycket att skriva om känns det som men ändå så inte.

Det händer så mycket runt i kring mig nu som jag inte kan ta kontroll över!=/ Min mammas hund, våran älskade vän och familjemedlem ligger på hundsjukhuset och ska opereras. Massa massa minnen dyker upp då det snart var ett år sen Emmas trogne vän Devon blev sjuk. Vill inte att det ska hända igen.

En go vän till mig mår inte så bra just nu heller pga massa saker som händer kring henne som gör mig väldigt ledsen när jag inte kan hjälpa henne!

Hatar att se när någon jag håller kär mår dåligt! :(


Det ända som varit positivt denna dag var att jag fick svar på anatomi och fysiologi provet. Ett stabilt VG , det kan jag åtminståne ha lite kontroll över.


Nä nu blir det lite plugg, har ett till prov i morgon i kommunikation!




putte och jag sommaren 2010. <3

Kommentera inlägget här :