irritationsobjekt!

publicerat i Allmänt
Idag är det en sån dag där jag bara går runt och stör mig på alla (allt) typ. T ex så bokade jag tvättstuga åt mamma idag 8-12,  börjar tvätta i vanlig ordning och det tar ca 40 min för en maskin att bli klar. Men grejen är att det finns få torktumlare och när man kanske tvättar 4 maskiner så hinner man inte få allt torrt.

Men då såg jag att det fanns ett torkrum, på dörren till torkrummet så satt det en lapp där det stod följande

; Efter avslutad tvätt tid får man uttnyttja torkrummet och torktummlaren i 45 min. Eftersom det tar ca 45 min för nästa tvättare att bli klar.

När min syrra går till tvättstugan för att slänga i tvätt i torktummlaren så står kärringfan och slänger i sin tvätt i tvättmaskinerna .. Notera att klockan bara vaar 11:10 och VI hade tvättstugan till 12:00 .

Jag kan bli så sjukt irriterad på sånt där. Visst vi hade inte mer tvätt men tänk om vi hade det? Och eftersom vi har 45 min tillgodo efter avslutad tvätt tid så kan inte hon hänga upp sin tvätt för våran tvätt hänger på tork.

Och det vet kärringen säkert inte om!!!!!

Slänger hon ut vår tvätt kl 12 då får hon fan före!



ARRRG!

Kommentera inlägget här :