LYCKLIG!

publicerat i Allmänt
Hej hej hej hej


Idag kände jag för att vara hemma från skolan, har massa uppgifter som jag vill bli klar med!
Ska börja med en stor uppgift i människan socialt och kulturellt som handlar om HIV. Ska tänka till och reflektera mina svar på vissa frågor som handlar om hiv. Men det kommer säkert gå hur bra som helst!;P

I morgon ska jag åka hem till MIN mamma! Till HENNES EGNA lägenhet! Och jag är välkommen! Ska bli så underbart att umgås med min kära mor! Så himla mycket vi missat med varandra pågrund av den idoten hon levt ihop med i 13 år.

SÅ är det, min mamma förtjänar en karl som tar hand om henne och är snäll. Inte en bitterfitta som gnäller på allt och alla. En karl som trycker ner andras känslor för att han inte mår bra själv.

Tål verkligen inte sånna personer. Varför måste man bara vara nedlåtande mot alla människor? Varför måste man säga hur världelös man är? Det kallas Psykisk misshandel och det har du gjort i alla dessa år.

Jag kommer aldrig förlåta honom!
Han må vara min brors pappa men det är det ända. För mig betyder du inget!


ååh , skulle kunna skriva ner en massa skit, men jag tänker inte sjunka lika lågt som dig!

HAHA ha ett bra Liv! ;)
Det ska vi ha utan dig! ;)

och ja , Jag gottar mig som fan i det här!



Kommentera inlägget här :