upd

publicerat i Allmänt
FY fan vad livet är orättvist!

Våran lilla putte ligger på djursjukhuset och svävar mellan liv och död. Om han tarmar inte börjar fungera snart måste mamma bestämma om hon ska avliva honom.

Jag mår verkligen piss, dels för mammas skull och dels för puttes skull.

Det jävla helvetet som mamma är gift med visar ingen jävla medlidande, utan han skyller allt på mamma. Måste idot fan stampa på den som redan ligger??!



- Putte, du måste klara detta. Du är så ung, du får inte lämna oss:'( Älskade lill fis! Önskar att jag kunde ligga och hålla om dig. önskar jag kunde få bort din smärta. Jag älskar dig!





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma - Barbaemma:

Usch, stackars putte. Jag vet prcis vilken mardröm det är. (snart ett år sedan nu):(

Hoppas att allt löser sig och att han blir frisk igen!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Des:

Åh ! jag håller tummar och tår Anna för honom !!



Stackars stackars djur som måste lida :(((



KRAm

Kommentera inlägget här :