AJ

publicerat i Allmänt
Jag har bränt mig på bröstet och armarna idag=( ONT! Men det var lätt värt det. Jag och älskling drog till Sälsten, badade och solade! Det blåste för mycket till en början och det var lite småkallt i luften så man tycker ju inte att solen tar något om man inte känner verkligen hur det bränner! Men tji fick jag. Helt sjukt vad vädret kan lura en :P
Vi tog med oss lite filtar, köpte med oss fika och myste i solen. Efter ett tag så gick vi till vattnet som var SVIN kallt. Danne trodde inte att jag vågade hoppa i. Men jag dök ut i vattnet bara. Med erfarenhet sen tidigare ska man inte ta småsteg ut i vattnet och tveka . Utan det är bara slänga sig i. Annars doppar man sig inte:P
Men det var uppfriskande och skönt!
Vi kom precis hem innan det började bli molnigt.
Är det fint väder i morgon så drar vi ner på stranden igen:) Mys!

Kommentera inlägget här :