Dålig form.

publicerat i Allmänt
usch, känner mig i så sjukt dåligt form idag. Kan bero på att jag gått upp 3 kg nere i Malmö och pizzan jag tryckte i mig. Kommer fan aldrig till skott med min vikt heller.  Ingenting känns okej idag. Alex ska åka hem och det vill jag heller inte att han ska göra. Dålig sömn på nätterna. Mitt hår är tovigt.- Ja det är mycket fel idag!
Det är så jävla jobbigt att man inte kan käka något onyttigt utan att gå upp 1000 kg. Jag är bara sugen på godsaker nu..........
Ska jobba i morgon också. Sen ev att jag ska jobba på lördag med! Hade helst velat vara ledig men kan ju inte tacka nej till jobb för då vill dom inte ringa mer och fråga.
Nä nu ska jag ta och borsta ut alla tovor i mitt hår. Sen fundera på vad man ska äta till middag.
Ingen fantasi alls har jag idag,
Upd mer när mitt k*kiga humör är borta.
Hej!

Kommentera inlägget här :