Det är så kul..

publicerat i Allmänt
När man får beröm när man gjort någonting bra. Har jobbat idag sen 7 i morse. Har typ känt mig så dålig på allt. Och trott att dom tyckte samma sak. Mycket prat om att det kan vara jobbigt att jobba med vikarier osv. Och fick värsta klumpen i halsen. Trodde typ att dom redan hade bestämt att jag var dålig. Men sen sa dom jag jobbade med idag att jag var jätte duktig, Och inte alls så som dom menade.
Jag vill gärna att dom ska komma fram till mig och säga om det är något som jag gör fel, på så vis lär jag mig bättre. Och det förstod dom också. Det är verkligen skönt också att man kan prata med vissa när man jobbar med dom. För annars blir det ofta fel. Men det känns underbart!
Är ju ledig från hemmet i 4 dagar, och under den tiden ska jag försöka ta in allt jag lärt mig och jobba lite extra på IB. Hemifrån såklart! :P Det är ju roligare att få en heltids lön än bara nån tusenlapp.
Ska ev jobba på Lördag, Men dom skulle ringa om det skulle behövas mer folk! Det känns verkligen rätt detta att jobba inom vården. Och jag hoppas och vet också att jag kommer utvecklas mer:)
Nä nu ska jag skicka ett mail till syo och fråga när skolan börjar. Sen ta farväl av min käre kusin =/
Puss

Kommentera inlägget här :