ett stort tack till...

publicerat i Allmänt
Rosanna Ohlsson som har suttit uppe större delen av natten igår och fixat hela designen på min blogg! <3
( Bild lånad från facebook )

Vaknade nyss av att dom ringde från jobbet och hon som ringde ville byta ett natt pass med mig. Men saken är att jag har inte fått några natt pass. Men då sa hon att jag står upp skriven på flera natt pass i sommar. Inte för att man ska klaga! Men det hade ju vara kul att veta det också! haha, hade hon nu inte ringt mig så skulle jag nog förmodligen inte fått veta det alls förens det var dax :P
Annars då ? Jag är skit trött och ska jobba 16:00 idag. Känns jävligt dumt att jag tog dessa passen nu i efterhand eftersom Alexander är här och hälsar på.  =/
Sen så skulle min mamma komma hit med några madrasser till min syster så dom får plats här hemma.
Synd att man inte är hemma då så man får träffa henne=(
Justee,

VÄLKOMMEN HEM KRISTIN OCH BJÖRN! :)
- Hoppas ni haft en underbart mysig resa nere i Vietnam!
Ni får gärna komma upp till Härnta och berätta om resan. Jag är låst här eftersom jag gjort av med alla mina pengar nere i Malmö. =/

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Rosanna:

DEt var så lite så :) men gud va gammal bild du använda ;)

Kommentera inlägget här :