Litet inlägg.

publicerat i Allmänt
Hinner inte med så mycket idag. Har jobbat från 7-12 och är ledig 4 timmar nu på eftermiddagen och sedan börjar jag igen kl 16-21. Måste tvätta upp alla mina kläder från Malmö resan också! Inget rent att ha på mig...=/

Fy FAN vad jag var trött i morse. Låg och snoza från 05:00 ;P Brukar fungera bäst då när jag får göra det.
Min karl var ute på krogen igår och kom  dundrandes hem. Fick be han lägga sig på soffan så jag kunde somna:P
Han ligger fortfarande och sover;P Men han har ju semester. Den jäveln, Själv ska jag jobba. Det är så tråkigt att man inte kan få vara lediga tillsammans=(

Nä nu ska jag väl ta och göra någon nytta hemma. Det ser förjävligt ut här. Kläder och disk överallt!

Hoppas föresten att det kommer gå bra att jobba ikväll med en annan vikarie. Är du som sagt inte så inne på allt. Och ingen deligering har jag heller. Får prata med jour sköterskan ang det.


Aja, upd mer ikväll!

Kommentera inlägget här :