long time no see.

publicerat i Allmänt
Jag har inte haft tiden att updatera bloggen. Har inte haft något vettigt att skriva och sen så har jag jobbat en massa. Kom faktiskt precis hem från ett nattpass på jobb som faktiskt har gått hyffsat bra!:) Har ju så underbara arbetskompisar på jobbet! Så jag ska inte klaga!
Just nu så försöker jag komma till ro och bli trött så jag kan somna! Ska ju jobba i natt också. Så jag vill iaf ha minst 7 timmars sömn , så jag kan fungera normalt!
När jag kom hem så förväntade  jag mig att ha min älskling sovandes i sängen., Men ICKET! Han var inte ens hemma. Så jag provade ringa och han hade varit på en efterfest. Jaa vad gör man ? Orkar inte sitta höra hans fylle prat när man är så trött. Är redigt trött på fulla människor! Inte på mig själv. Men andra;P Men dels så dricker jag inte så mycket så jag tycker inte att det räknas!
Aja, nu svamlar jag bara! Nu ska jag slå på ett avsnitt av simpsons som jag kan somna gott till! :)
Godnatt! :D
im going to dream about you tonight! <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin Jakobsson:

Åh jag vill drömma om honom jag med ;)

Kommentera inlägget här :