Malmö

publicerat i Allmänt
Hej hej!


Just nu är jag nere i Malmö. Har inte haft tiden att upd bloggen på sista tiden. Men jag har det iaf underbart skönt här nere. Vill inte åka hem i morgon. När jag gjort min USK utbildning så ska jag dra med mig Danne hit ner! Vill på i söder med värme . Inte i kalla norrland.

Min resa har varit jätte rolig här nere. Har varut i stugan med pappa och Kristina i 2 dagar. Firade midsommar med goa vänner där! Sen åkte jag hem till Malmö på Lördagen. pappan till beccys unge kom och hämta mig i Tomelilla:P

Sen så har jag och be ccy hittat på en massa bus hela veckan! Har varit ut 1 gång och det räcker gott å väl!:P Är så jävulska bakis idag=(  Just nu sitter jag hemma hos pappa och väntar på att mange ska komma. Jag,pappa och Mange ska grilla här ikväll. Sen måste jag hem till beccy och börja packa. Mitt tåg går 11 i morgon bitti.

Fan för att sitta på ett tåg hela dagen i morn. Är framme runt 8 på kvällen i sundsvall.
Min Kusin Alexander kommer i morgon också! =) Ska bli skit roligt.

Sen börjar jag jobba den 6e . Men jag har ju haft min lilla semester nu så. Dannes tur om en vecka:P


Aja upd med lite bilder i nästa inlägg=)

Kommentera inlägget här :