mmm

publicerat i Allmänt
Hej Vänner!
Slutade jobbet klockan 21:00. Sen fick jag ett sms av Daniel att han och Alexander var på skeppet och drack lite öl.
Så jag tog min trasiga punkterade cykel ner dit och tåg några öl. Vilket så här i efterhand kändes lite onödigt. Men har käkat lite mat nu och druckit massa vatten. Vart inte full men bara lite berusad. Ska ju jobba i morgon kl 7:00 till 13. Men det ska nog gå bra! =)
Det gick jätte bra på jobbet idag. Går ju intro 3 dagar för att jag ska lära mig lite av deras rutiner. Och  dom jag jobbade med ikväll var jätte trevliga!
Angående natt passen som  chefen bara lagt in har jag löst nu. Ska jobba 3 nätter i rad . 23/7-26/7 , fast jag vart lite irriterad för att dom bara lägger in pass utan att meddela mig. Sen att dom inte lagt in mig i systemet än vilket kan leda till att jag inte får min lön i tid nu den 27e Juli.  Men det ska nog lösa sig.
Nä nu ska jag ta och sova lite ;P
Upd mer i morgon
Föresten Julia Olsson, Om du läser detta så kan du gärna få höra av dig så jag hinner träffa dig innan du åker söder över igen ;)
Godnatt !

Kommentera inlägget här :