nergång.

publicerat i Allmänt
Har inte updaterat på några dagar. Har haft annat för mig än bara sitta vid datan hela dagarna!
Har precis kommit hem från en super härlig promenad! Gick 1 timme ungefär, sen käkade jag sallad till middag. Back on track kan man väl säga att jag är! Livet flyter på. Och i morgon ska jag träffa en gammal gammal vän som heter Julia Olsson. Tror det är över ett år sen sist vi sågs! Vi ska åka till Sveg i morgon för att hälsa på hennes farmor, så det blir sol, bad och massor av promenader! Nä men det blir finemang de!

Händer inte så mycket mer idag. Tänker bara ta det lugnt resten av kvällen! Får se om jag orkar ta mig ut på en liten runda senare ikväll med Daniel. Han har som sagt legat inne hela dagen, och jag tycker inte det är okej när det är fint väder! :P





Bajs!

Kommentera inlägget här :