skitväder

publicerat i Allmänt
Det som var planerat att vi skulle åka på strand idag. Men där sprack den planeringen!
Så jävla typiskt. Aja, Då finns det iaf anledning till att få sitta inne hela dagen. Någon som är bra idag iaf är att jag fick min eclipse cd :) Ligger och lyssnar igenom den nu!  Mycket bra skiva måste jag säga! Känner mig dock som lite twilight nerd. Men det får va så! Älskar Filmerna, böckerna och musiken i filmerna. Och framför allt Edward ;)
Längtar tills den 24e juli, för då ska jag till sundsvall och träffa Emilia och alla andra vänner!:) Ska bli så kul! Har inte träffat mina vänner på över 1 månad. Känns lite dåligt. Men det blir väl så när man bor en bit ifrån varandra!
Sen kan man ju prata om vilka som är ens riktiga vänner. Men det  tar jag inte ut på bloggen!
Eftersom det inte blir någon strand idag så blir det till att läsa en bra bok ( Så länge vi båda andas ) och dricka massor av te!

Sen vill jag önska min svärmor BM Grattis på födelsedagen! :)
Detta är min fina svärmor
Som vi ska fira idag:)
Hoppas du får en fin dag!

Kommentera inlägget här :