Taggar

publicerat i Allmänt
Hej Allihopa!

Vaknade för en stund sen! Så jag har inte hunnit med att göra så mycket saker än! Har iaf bokat biljetter till Eclipse ikväll :) Ska bli en rolig kväll med Älskling. Hoppas han inte jobbar för länge. För tanken var att vi ska ut och käka först innan bion börjar kl 21.

har som sagt stora förväntingar på nya Twilight filmen! Jag tyckte att new moon var jätte dålig och om denna filmen inte är bra så är det fan en skam! Vet inte om dom bytt regissör , eftersom 2an var så mycket dåligare än ettan!

Och på lördag börjar jag jobba från 7-12 sen är jag ledig 4 timmar mellan och sen jobbar jag 16-21. Tycker det är rätt soft att jobba delad tur. Hoppas bara jag får jobba med någon bra :P

Nä nu ska jag ta mig ut i solen en sväng kan inte sitta här inne hela dagen.

Upd mer ikväll :D
Juste, jag glömde berätta att jag är med i tidingen idag som bästa modell detta år ;)

Kommentera inlägget här :