Sommaren är räddad!

publicerat i Allmänt
Fick ett samtal från Härnögården igår. Dom berättade att dom behövde ha folk i sommar på nätterna. Tack å bock!
Jag tror att det är arbetsförmedlingen som har firrat det åt mig för att jag skällde ut dom förra veckan!:P

Så jag ska jobba första natten i natt 21:15-07:00. Känner mig lite nervös dock! Hoppas dom är snäll och trevlig därborta. Vill inte jobba med surpuppor som jobbat på ett och samma ställe hela sitt liv och som bara snackar skit om alla. Men det kommer säkert gå bra. =) Vaknde kl 11 i morse men det känns som jag skulle behöva sova mer om jag ska orka vara vaken hela natten. Får se om jag blir trött så jag kan sova liten stund senare!


Sen är det bara 10 dagar kvar tills jag drar till Malmö!:) Längtar sjukt mycket!



Kommentera inlägget här :