Student

publicerat i Allmänt
Min syster tog studenten den 10e Juni! Och det var hur trevligt och roligt som helst! Fick träffa massor med folk och många i familjen som man inte träffat på år och dagar.

Min älskade far har varit här och hälsat på också! =) Men han åkte hem igår kväll! Jag,Malin,Marcus och Majkel hängde med farsan hela dagen innan han skulle åka. Fick ingen klump i halsen när han åkte som jag brukar få när man ska säga hejdå. För jag vet ju att vi ses om 10 dagar igen=)

Helt sjukt, är det normalt att ha separationsångest när man är 22 år?  Aja, inte kan man vara helt perfekt.


Just nu ligger jag bara i sängen och försöker bli trött så jag kan sova lite. Börjar få lite panik för att jag inte kan somna. Suck. Får väl hälla i mig kaffe i natt. Sen lär det ju också finnas saker som ska göra, som vika tvätt,städa och förbereda lunchen.

Önska mig lycka till inatt.

Slänger in lite bilder från Malins student.=)










































Kommentera inlägget här :