ÄLSKAR MITT JOBB!

publicerat i Allmänt
Är Så glad! Min önskan har gått i uppfyllelse! Jag hade bett om att få sitta kvar på Ks och Faktura, för jag känner mig mycket säkrare där. Plus att känner att jag vill bli helt säker innan jag ska få utbildning på tv supporten! Så Min chef sa att jag fick stanna kvar där nu...:) Sån ångest jag har haft över att få börja på nytt uppdrag. Det ända som är lite segt är att mina arbetskamrater försvinner en vecka för dom ska på tv support. Hoppas dom kommer sitta kvar där jag sitter. Annars lär jag sätta mig där dom sitter. Tänker inte sitta ensam...:P Men jag vill sitta på supporten senare:) Min chef sa att det går utbildningar hela tiden så det är bara haka på någon senare! :)


Nu kan jag pusta ut och sen har jag en vecka extra att nå mina sälj mål! Har bara 2 bredbands abonemang kvar att sälja. Sen har jag nått målet!:D


Kom hem från jobbet nyss. Så nu ska jag väl ta och lägga mig igen, Ska upp kl 7 :( Så nu ska jag tvätta av mig sminket och hoppa i säng, Kanske slå på en film tills jag somnar!


Godnatt !

Puss:)

Kommentera inlägget här :