hemma.

publicerat i Allmänt
det har gått bra att jobba , men träningen sket sig. Efter nästan en kvart på Crosstrainern så höll jag på dö. PINSAMT! Körde lite styrka också i 10 min sen var jag slut, Kunde fan inte gå hem själv ens en gång. Så dålig kondition man har fått. Men ska träna i morgon också får ta det i lugnare takt , och köra så och sen gradvis orkar man väl mer. Ställde mig å vågen nyss, och jag vart väldigt chockad. Har som sagt vräkt godis och massa skräpmat nu i flera veckor och jag hade inte gått upp ett ända kg. Vart sjukt glad!

Tänk att detta med vikten ska vara sånt stort problem för alla tjejer. Inte alla men nästan, Man får liksom alltid tänka på vad stoppar i sig. När man var yngre kunde man vräka hur mkt som helst och inte gå upp alls.
Så nu får man röra på sig, annars går det uppför. Men som sagt, jag vet inte hur många ggr jag sagt att jag ska gå ner i vikt, Håller det 1 vecka, sen börjar man äta en massa igen. Men har iaf i bakhuvudet hela tiden att jag måste hålla igen, så det är därför jag håller vikten....


Nog om det! Snart drar jag till sthlm, känns väl kul. ..... Men har verkligen ingen lust:S haha , känns bara jobbigt att behöva ta sig dit och hem.   Det är ig inte värt att åka ner över en helg, Men som sagt, det ska bli kul att få träffa sin familj där nere! Är så glad att jag har en sån bra kontakt med Min kusin alexander, han är verkligen en sann vän! <3 Vi har varit tajta nu i 8 år!


Och danne är typ världen underbaraste, tack för att du finns och att du förlåtit mig för allt jag ställt till med.
Kan ju inte göra mer än att bli bättre, och är på god väg, Jag är ingen dålig människa och jag vill bli självständig, och jag är det nu! :) Och det är så jävla skönt! All min ångest ,rädsla och tvivlan är borta. JAG ÄR EN MÄNNISKA IGEN! Efter 4 år av ångest och skit, så tog jag mig upp ur mörkret! Är sjukt stolt över mig själv! Så länge man har viljan så klarar man allt!

Gud vad jag surrar. Så skönt att få skriva av sig här. Oavsätt någon läser eller ej! :)


Men några läsare har jag allt;P

Nä nu har jag nog sagt mitt!
tack å hej!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av annie:

hej gumman du är en super tjej jag önskar dig lycka till i fram tiden kramar mamma

Kommentera inlägget här :