Måndag kväll.

publicerat i Allmänt
Äntligen hemma! puuuh! Nu blir det en kebab rulle till middag eftersom jag har noll lust att ställa mig och laga mat! Men detta är sista gången jag äter skräpmat denna månad.

Imorgon börjar jag 7:45, Vet inte om det bara är jag som tyker att det är skönare att börja tidigt på morgonen och sluta sent på eftermiddagen... Känns som hela dagen blir förstörd när man börjar tex 12:00 och då slutar man sent på kvällen. Så man har liksom inte den tiden att hinna göra saker när man kommer hem.


jaja, den här dagen har gått bra. Lyckades sälja 4 avtal.
Måste bara säga en sak! Jag höll på kriga en halv timme för digital tv på en kund, och informerade massa saker, Och lyckades få honom att ta tjänsten och sedan när jag bokar på det så kommer det inte upp nått avtalsvillkor, som man ska läsa upp för nysälj. Då visade det sig att han hade haft dtv och då  får jag inte sälj för det!! Så jävla surt=(

Ny dag i morgon iaf!

Sen så vill jag bara att Kicki ska ta och komma hem från Gambia! Saknar hennes sällskap!!:(  Ta och kom hem nuuuu!!!!!!



nä nu ska jag se nån film, och slå en pling till min kusin,

Kommentera inlägget här :