Min helg....

publicerat i Allmänt
Består av jobb, träning , jobb och träning.  Är på jobbet nu! Och slutar 17:30 och i morgon börjar jag 09:30 så det är inte så farligt! Har ju så härliga arbetskamrater så det är bara roligt att vara här! Så det blir ett litet träningspass idag på Crosstrainern sen hem och äta middag :) Har dock inte så mycket att skriva. Är jätte hungrig men jag orkade inte göra någon frukost i morse trots att jag har handlat in lite bröd, ost osv. Är väldigt dålig på att äta på morgonen så jag får nog äta en riäl lunch så jag orkar med att träna efter jobbet! :)

Började 8:45 men "slussen" öppnar inte förens kl 9 . Så nu ska jag hämta mig en kaffe. På lunchen ska jag dra med mig sara och köpa lite godis som vi kan ha idag. För det tycker jag att vi förtjänar!:)

Förra helgen jag jobbade så satt jag ledig i över 6 timmar. Så förmodligen kommer det inte ringa så mkt denna helg heller. . . Vad gör man då när man inte får sitta och spela... .Så då blir det in och ut och fejsan läsa bloggar and so on. . .  Måste ansöka ledigt nu också inför sommaren, ska ju åka iväg till Bulgarien i augusti och Malmö i Juni. Och har bara 1 veckas betald semester än så länge. Så det blir en veckas betald sem som jag ska ta när jag åker till malmö och 1 vecka obetald när jag åkter utomlands. Men det beror ju helt på om jag lyckas spara ihop så mkt pengar tills augusti så vi får se hur det blir med den saken. Men jag hoppas! Har redan börjat lägga undan lite granna :)


Nä nu ska jag ta och jobba och hämta mitt kaffe, Upd senare kanske! :) Puss

Kommentera inlägget här :