mys pys.

publicerat i Allmänt
Just nu har jag precis städat färdigt , tagit mig en dusch , sitter och myser med tända ljus! Känner mig så avkopplad när jag får tända ljus:P haha
Håller på tvättar lite kläder som jag ska ha med mig till stockholm. Åker ju på fredag.. Just nu känns det bara jobbigt, vill sova ut en dag fast jag får väl ta och sova på tåget ist! Ska bli kul att träffa Alex iaf, känns som 100 år sen fast det inte var så länge sen sist!

Har iaf sökt ledigt 1 juni-8 juni sen hittade jag sjuuukt billiga biljetter till Malmö! 600 kr tur och retur. Och mina biljetter till Sthlm gick på 800 kr, och ska bara vara där 3 dagar. Helt sjukt pris skillnad.

Sen så håller jag och flickorna planerar in en resa till Bulgarien v 34 ansökt ledigt då också. Ska bli kul. Har inte åkt utomlands på typ 6 år.

Nä nu ska jag ta och ringa Daniel om han vill umgås med mig innan jag åker i morgon:D


Puss.

Kommentera inlägget här :