pustar ut..

publicerat i Allmänt
Nu kan jag pusta ut och känna lugnet! Är ledig i morgon och då ska jag ut och promenera! Har inte rört på mig ett dugg på över en månad! Förutom 10 min till och från jobbet! Sen så ska det ju tydligen vara fint väder i morgon :) Livet är härligt!!! Och jag mår bra!

Min syster är dock i sthlm för att hon ska se på tokio hotel ikväll live i Globen. Är sjukt orolig att någonting ska hända eftersom hon ska dit själv! Så jag bad henne att ringa mig när det har slutat så att jag har koll på att hon kommit hem till moster! Det finns så sjuka människor och speciellt i sthlm, Som tjej ska man helst inte gå ute på stan ensam. Och i tunnelbanorna! Nä fy . Känner klumpen i halsen! Nä jag hoppas hon kommer hem tryckt och säkert! <3



Just nu sitter jag och surrar med kicki på msn, och är sjuuukt mätt! Danne ville överaska mig med mat idag. Och gissa vad det bjöds på? Tacos, Kunde inte bli bättre ! Tack sötnos <3


Tänkte slänga upp lite bilder som jag hade i min telefon :)



Kommentera inlägget här :