Söndag.

publicerat i Allmänt

Ja, söndag igen. Fan vad jag hatar söndagar! Hela helgen går ju så sjukt fort! I veckan blir det jobb. Och det som känns tråkigt är att mina arbets kompisar drar iväg på Utbildning. Det tänkte jag inte på när jag sa till chefen att jag ville vara kvar på Ks och Faktura :(

Men men, det ska nog gå bra det också!

Måste bara påpeka en sak. Är så trött på min granne. När Morgan dog så kunde jag inte gräva ner honom, eftersom det var is i marken. Så jag hade lagt honom på ett ställe bakom huset. Och självklart så är han borta nu. Hon tror att allt är hennes på denna gård. Blir så sjukt irriterad över det! Så fort jag ser henne ska jag fråga vad hon gjort av honom. Jag hade tänkt gräva ner honom nu när kärlen gått ur marken.

 Är så Trött på denna människa!

Kommentera inlägget här :