sthlm

publicerat i Allmänt
Sitter hemma hos alex nu med Alexandra,Alex och Thommy! Idag har jag hunnit med rätt mkt. Åkte in till stan och träffade Jessica och Gnarsp en sväng och sen mötte Alex upp mig i sundbyberg och vidare på en grekisk restaurang med alla mina kusin , moster och hennes nya man Esko som fyller 40. Var mycket trevligt!

Kom ju igår, då var jag och hälsade på mormor och morfar väl där vart jag bjuden på jätte god köttgryta! :)
Åker ju hem i morgon, Känns både tråkigt och skönt! Om man ska åka så här igen ska man vara borta mer än 2 dagar. Just nu håller jag på tvättar min adidas tröja, har ju bara med mig den och min skinn jacka. Kanske inte var det smartaste draget jag gjort! Hoppas bara den hinner torka till i morgon bara!


Har inte tagit så mkt bilder men slänger in lite på Alexander och mina kusiners Störda katt!
Som heter Devil och som klöste mig när jag skulle klappa henne. Störd katt!



Kommentera inlägget här :