2 år sen

publicerat i Allmänt
Idag är det 2 år sen jag födde Joline. Och för er som inte vet så föddes hon i vecka 21 vilket är för tidigt för en liten bebis att överleva.
Har fruktat denna dag hela året. Känns bara så jävla jobbigt allt idag! Men jag ska försöka göra massa saker idag så jag håller mig sysselsatt hela dagen!
Sitter på bussen nu till Härnta för att fika och plugga med min kära vän Therese och efter det ska vi träna!
Kommer också åka till minneslunden idag för att tända ett ljus för min dotter. Vill försöka ta mig till minneslunden i sundsvall ( Sköns kyrka )
Jag vet att man ska kunna gå till vilka minnes lundar som helst för att tänka på dom man mist i sitt liv. Men det känns bäst att gå till sköns kyrka därför att det var där hon blev utspridd!
Men jag kommer försöka göra denna dag så bra som möjligt!
Upd lite senare ikväll!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma - Barbaemma:

Fina lilla Joline, vi ska tända ett ljus för henne ikväll!

2:a kommentar, skriven , av ella:

Tycker det är så fel och kränkande att du ens lägger ut bilden på ditt döda barn-hon har för fan oxå rättigheter! Jag vet att du har det sv¨rt just nu....men det gör dig inte rätt till att lägga ut en bild på henne på detta viset!

3:e kommentar, skriven , av anna:

Ella - det är mitt beslut om jag vill lägga upp bilden på mitt barn eller inte. Och om du tycker det känns jobbigt att kolla så gå inte in på min blogg?



Kommentera inlägget här :